L’Oréal

About us

Met bijna 83.000 werknemers, 34 internationale merken en een omzet van €26 miljard in 2017 is L’Oréal één van de grootste B2C bedrijven ter wereld. Innovatie ligt in de kern van ons bestaan en daarmee proberen wij onze positie als marktleider in de industrie te behouden en verstevigen. De belangrijkste ontwikkeling daarbij is de digitale transformatie. In 2009 is hiervoor een nieuwe strategie ingezet: sindsdien zijn alle professionals getraind in digital en meerdere ‘Tech start-ups’ overgenomen om digital leader in onze markt te worden en te blijven.

“A Company is not about Walls and Machines, it’s about People, People, People!” – Eugène Schueller, founder L’Oréal 

Om continu te blijven ontwikkelen in deze veranderende markt investeren in de persoonlijke

ontwikkeling van talent. Jij krijgt bij ons de mogelijkheid om jezelf sterk te ontwikkelen en te groeien als professional, binnen een ondernemende en innovatieve werkomgeving

What we offer

Wanneer jij als stagiair bij ons start word je opgenomen in het Intern Development Program. Dit is een programma waarmee jouw ontwikkeling middels evenementen, e-learnings en beoordelingen wordt gestimuleerd. Daarnaast zijn er tal van leuke extraatjes, zoals uitjes en korting op de producten. 

Voor starters bieden wij het Young Graduate Program. Dit bestaat uit een integratieprogramma en een individueel relevant trainingsprogramma, afgestemd op jouw vakgebied. Hierbij volg je trainingen zowel in Nederland, als internationaal in Parijs.